wtorek, 7 czerwca 2016

Tak, to znowu ja!

Dzień dobry wieczór!
Jeny, ile to już minęło? Ponad dwa lata, wow! Ktoś tu jeszcze zagląda? Ktoś komentuje?
Otóż, ja dobrze znana i zaprzyjaźniona z wami Laciata, wraca pod nowym pseudonimem, ale na Wattpada! Tam znajdziecie mnie jako TheYoungDevil (https://www.wattpad.com/user/TheYoungDevil) <- tutaj na przykład
https://www.wattpad.com/story/74368397-black-sheep-have-you-any-soul Jak i tu!
Powracam z publikacjami! Tęsknił ktoś?
Na szybko jeszcze opis :
"Jeszcze niedawno jego towarzystwo mnie irytowało, jednak wczoraj... Jego zachowanie w stosunku do ojca, to jak jego charakter potrafił się nagle zmienić. Zaintrygował mnie, pragnę dowiedzieć się co siedzi w jego głowie. Poznać jego motywy, marzenia, historię. Poznać go. Tego chłopaka, który siedzi teraz z papierosem między wargami i czyta jakąś książkę".
Miło się tu znów pojawić! Widzimy się na wattpadzie? Mam nadzieję, że może chociaż jedna zagubiona duszyczka się tam znajdzie
Dziękuję i pozdrawiam
Laciata <3

6 komentarzy:

  1. Niedawno właśnie sobie myślałam czy kiedyś coś jeszcze tu wstawisz; -) swego czasu byłam bardzo zakochana w twoim fanficku i nie potrafiłam o niczym innym myśleć a zakończenie mnie rozbroilo i spędziłam w depresji ponad tydzień aż z przyjaciółką nie zaczęłam pisać alternatywnych zakończeń Twojego opowiadania :-D Ale cuż ja jak zwykle gadam od rzeczy ;-P na pewno wpadnę do cb na wttpada i te inne XD

    POZDROWIONKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałaś alternatywne zakończenia? Jeny, naprawdę? To to coś było w ogóle tego warte?
      Dziękuję, że nadal pamiętasz o tym fanficku i do zobaczenia na wattpadzie! <3

      Usuń
  2. Wróciłaś! O Bogowie, nawet nie masz pojęcia jak się cieszę! Cudownie piszesz (xd)
    Życzę weny twórczej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli to dla Ciebie jest cudowne, to to co teraz piszę musi być dziełem sztuki! xD
      Dziękuję bardzo i mam nadzieję, że widzimy się na wattpadzie :3

      Usuń
    2. No raczej :D Już Cię obserwuję :)

      Usuń
    3. Ano, widzę :D W takim razie mam nadzieję, że i moja nowa historia Ci się spodoba :3

      Usuń